درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش اومدید. فقط نظر یادتون نره نظرات شما عزیزان به بهتر شدن این وب کمک میکنه.


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 37118
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Online User

فال امروز



IranSkin go Up
تفریحی - سرگرمی - آموزشی
پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : مهدی

توسعه‌دهنده‌ی این عنوان به تازگی اعلام کرده است که Uncharted، که هم‌اکنون بسیار پرطرفدار است، قرار نبود در ابتدا بدین شکل باشد زیرا Ucharted در UK به معنی بازی رایانه‌ای می‌باشد که پرفروش نیست!

همانطور که در بالا مطالعه فرمودید، سازندگان این عنوان نامی غیر از Uncharted را در ابتدا مناسب دیده بودند. زیرا Uncharted در UK معنای خوبی نداشته و سازندگان از موفق شدن بازی می‌ترسیدند. Evan Wells، یکی از رؤسای ناتی، در مصاحبه‌ی اخیری که با IGN انجام داده اذعان داشته است در ابتدا تیم ما آماده بود تا این نام را در تریلر E3 2006 که قرار بود بازی را معرفی کنیم، استفاده کند ولی Phil Harrison مدیراجرایی سابق سونی که هم‌اکنون برای مایکروسافت کار می‌کند، این کار را ایده‌ی بدی قلم‌داد کرده بود.

“همگی ما آماده بودیم تا با نام Uncharted بر سر صحنه حاضر شویم” Wells ادامه می‌دهد “سپس Phil Harrison با ما تماس گرفت و گفت این ایده‌ی خوبی نیست نمی‌توانیم نام Uncharted را انتخاب کنیم. در UK اگر شما یک بازی بسازید و این بازی نتواند موفق ظاهر شده و به ۱۰تای برتر برسد، آنگاه نام Uncharted را بر رویش می‌گذارند!”

تریلر این بازی که بعدها با نام Uncharted: Drake’s Fortune شناخته شد در آن E3 به نمایش درآمد ولی تنها لوگویی از ناتی داگ در پایان به نمایش درآمد. به همین دلیل طرفداران نام Dude Raider (به علت تشابه بازی با Tomb Raider!) را به آن دادند. به هر حال سه ماه بعد از E3 آقای Harrison نظرشان در اینباره عوض شد و به تیم اجازه داد تا با نام Uncharted به کار خود ادامه دهند. از آن پس این فرنچایز موفق سه نسخه‌ی کنسولی با نام‌های Drake’s Fortune و Among Thieves و Drake’s Deception و همچنین یک نسخه برای کنسول PS Vita با نام Uncharted: Golden Abyss و یک بازی در سبک کارت با نام Uncharted: Fight and Fortune را منتشر ساخته است.

چهارمین عنوان از سری Uncharted نیز هم‌اکنون مراحل تولید را برای انتشار بر روی PS4 پشت سر می‌گذارد. Todd Stachwick نیز در این بازی نقشی را ایفا خواهد کرد. در آینده باید منتظر خبر‌های بیشتری از این عنوان هیجان‌انگیز باشیم!



Hideo Kojima سازنده بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes در توییتر تصاویری از شروع این بازی منتشر کرده است.دو تصویری که منتشر شده اند ، Kojima را در حال بازی کردن بازی خود بر روی کنسول نسل بعدی سونی ،PS4 ،نشان می دهد.وبسایت Dualshockers امروز متوجه چند تصویر از این عنوان بر روی توییتر شد. این تصاویر مانند بمبی خبری در توییتر صدا کردند.

Hideo Kojima در توییتر اعلام کرد:

و تصویری دیگر از صفه لودینگ و شروع بازی . این شما و این هم تصاویری از لود بازی بر روی PS4



پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : مهدی

بازی آنلاین Bohemia Interactive با نام DayZ که بر پایه دنیایی آزاد و پر از زامبی بنا شده است ، همچنان در مراحل آلفا به سر می برد ، با این حال به نظر موفقیت بزرگی را کسب نموده است.این عنوان جهان آزاد آنلاین تنها در چهار هفته اول انتشار خود ، تعداد ۱ میلیون نسخه فروش کرد.این تعداد که توسط کاربران Steam Early Access خریداری شده است به هیچ عنوان کاهش سرعتی در افزایش خود ندارد و این بازی همچنان با سرعتی زیاد به فروش در Steam ادامه می دهد.

در مصاحبه ای که در سایت Polygon صورت گرفته است ، سازنده بازی آقای Dean Hall گفت که فروش چنین عنوانی که هنوز در مرحله آلفا به سر می برد، بسیار عالی و بزرگ به نظر می رسد و این نشان دهنده پیشرفت صنعت بازی های مستقل می باشد.

ایده Kickstarter و عرضه زودتر این بازی بدون مشکل نبوده است و من معتقدم هنوز به طور کامل بازی را مشاهده نکرده ایم و به حد نهایی این بازی نرسیده ایم. اما نکته ای که برای من حائز اهمیت است این است که بازیکنان از بازی و سازندگان آن خلاقیت می خواهند و این خلاقیت در بازی های مستقل بیشتر دیده می شود و بازی های مستقل نیز، بازی های پیش پا افتاده ای نیستند.این صنعت یعنی صنعت بازی های مستقل به تجارتی بزرگ مبدل شده است.

به نظر من می توان DayZ را عنوانی خلاف عقاید سازندگانی بدانیم که تفکری سنتی در این باره دارند.این از همان ابتدا مشخص بود که فروش این عنوان به فروش بازی های مشهور نخواهد رسید اما این نشانه ای برای آن دسته سازندگان است تا تفکر سنتی خودشان را تغییر دهند.

شما با این بازی چه تجربه ای داشتید؟بد یا خوب؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



بعد از منتشر شدن لیست achievement های نسخه Xbox 360 بازی Assassin’s Creed: Liberation HD نوبت به لیست Trophie های نسخه PS3 بازی Assassin’s Creed: Liberation HD می رسد و شما می توانید در ادامه این لیست را مشاهده کنید.







Death by Poison – Kill an enemy with a poison dart – Bronze

Swamp Queen – Tree Run for 10 branches without touching the ground – Bronze

Machete – Kill 5 guards in 15 seconds using only the Sugarcane Machete (without using the Chain Kill) – Bronze

My 1st Dressing Chamber – Buy your 1st Dressing Chamber – Bronze

Complete all Mission Constraints – Achieve 100% Synchronization in all Sequences – Silver

Human Shields – Block 10 shots or firing lines with a human shield – Silver

Collector – Collect all diary pages, alligator eggs, Mayan statuettes, and mushrooms – Silver

Persona Collector – Collect every persona-specific collectible – Gold

Survivor – Survive 10 animal encounters – Silver

Shipmaster – Buy the maximum number of ships (8) – Silver

Secret Lives – Complete all persona-specific side missions – Bronze

Umbrella – Kill 25 enemies with the Parasol Gun – Silver

Buy All Dressing Chambers – Buy every Dressing Chamber – Silver

Thief – Pickpocket 5000 – Bronze

Hangman – Perform 10 predator moves using the Whip – Bronze

One Watch is Not Enough – Collect all the pocket watches – Silver

Poison – Use berserk poison to force an enemy to kill 5 enemies – Bronze

RHP Master – Synchronize all viewpoints – Gold

Business Woman – Complete every Business Rivals mission – Silver

Ship Crew – Complete every Ship Crew mission – Silver

Bayou Fever – Complete every Bayou Fever mission – Silver

Liberation – Complete every Free Slaves mission – Silver



پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : مهدی

بازی های رایانه ای یک تفریح گران قیمت است ، با توجه به قیمت های فعلی ممکن است این حرف درست باشد ، اما با توجه به قیمت بازی ها و کنسول ها در گذر زمان، به نظر می رسد که شاید این حرف درست هم نباشد !

اگر نگاهی به قیمت کنسول های بازی از زمان Atari 2600 یعنی سال 1977 تا الان و PlayStation 4 و Xbox One در سال 2014 بیاندازیم ، می بینیم که قیمت های در سال های اخیر ارزان تر شده است ،کم قیمت ترین کنسول ها در تاریخ GameCube و Wii بوده اند با اختلاف قیمت 25 دلاری !

اگر بخواهیم نرخ های تورم و دیگر عوامل دخیل در چشم انداز های مالی را محاسبه کنیم باز هم نتیجه ها یکسان خواهد بود ، متوجه می شویم که نسبت با سال های گذشته کنسول های بازی به شدت ارزان تر شده اند ولی به نسبت از گرافیک و سخت افزار قوی تری بهره مند شده اند .

 



طبق یک سری گزارشات استودیو «2K چک» که شایعه شده بود در حال توسعه «مافیا 3» می باشد در شرف بستن استودیو پراگ می باشد و می خواهند تعداد کارمندان را کاهش دهند. احتمالا افرادی که می مانند به استودیو جدید منتقل خواهند شد.

با توجه به گزارشاتی از سوی Eurogamer CZ شعبه چک 2k در حال کم کردن نیروی کار است و باقی مانده کارمندان را به استودیو دوم منتقل می کند جایی که «مافیا 2» ساخته شد.

به علاوه، ده توسعه دهنده برجسته در استودیو «پراگ» در مکان کالیفورنیا دیده شده اند. اینطور که مشخص است اگر توسعه و ساخت «مافیا 3» در کار بوده است ادامه اَن به اَمریکا منتقل شده است.



اینطور که مشخص است و طبق اطلاعات قبلی که داریم به احتمال زیاد «مافیا 3» در حال ساخت بوده است.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب